Zorg dragen voor het publiek


Een nieuw gebied van ‘klantbeheer‘ wint terrein bij bedrijven en we zien nieuwe managementfuncties op dit gebied ontstaan. De grenzen van het contactcenter zijn niet opgewassen tegen de mogelijkheden van een klantbeheersysteem.

Contacten met klanten, zowel per telefoon als per e-mail, moeten worden ondersteund door een verscheidenheid aan andere methoden, zoals mailings, advertenties, technici en rekeningen. Bij klantenbeheer is het cruciaal om klantprocedures te koppelen aan andere onderdelen van de bedrijfsvoering.

Een goed begrip hebben van hoe klanten zich gedragen


Deze factoren zijn onder meer kanaalontwikkeling, multichannelbeleid, maar ook het beheer en de integratie van processen en systemen. Beheer en optimalisatie van procesketens wordt een steeds belangrijker vaardigheid. Een grondig begrip van de vele klantcontacten, hun voorkomen, oorzaken en gevolgen kan niet genoeg worden benadrukt.

Database, nieuwsbrief en community van experts


Met behulp van een uitgebreide informatiebank wil het Customer Interaction Knowledge Center deze gefragmenteerde kennis bundelen en ontsluiten.

Om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen op het gebied van klantenbeheer en artikelen uit onze kennisbank, kunt u zich abonneren op onze nieuwsbrief.

Met behulp van de functie Groepen van LinkedIn.com heeft het Knowledge Center de Customer Management Professionals Group voor zijn leden gecreëerd. Het doel is om samen tot nieuwe ideeën te komen. We hopen dat je met ons meedoet als dit klinkt als iets dat je zou willen doen.

Klantenservice op de TV


Om in maart van start te gaan met Customer Interaction TV, lanceert het Customer Interaction Knowledge Center in de tweede week van die maand customer interaction.tv. Het doel van het Kenniscentrum is om via deze online televisiezender de gedachten en ervaringen van specialisten op het gebied van klantcontactmanagement onder de aandacht te brengen van collega’s.

Doel


Het doel van Customer Interaction TV is om de inhoud van het Kenniscentrum interessanter te maken door medewerkers hun verhalen te laten delen.

Oprichter van het Customer Interaction Knowledge Center Dr. Frans Plat zegt: “In de uitzendingen zullen leveranciers praten over oplossingen voor specifieke problemen, wetenschappers en managers en medewerkers rapporteren over hun ervaringen met zaken als chat- en virale marketing, mobiele marketing, klachtenbeheer, sociale media , twitter en anderen, en die hun visie geven op ontwikkelingen en vraagstukken, etc.”

Een breed scala aan mensen


Het Kenniscentrum Klantinteractie en de internettelevisiezender Klantinteractie TV richten zich op een breed scala aan mensen, waaronder servicemanagers, contactcentermanagers en medewerkers, marketeers, marketingcommunicatiemanagers, CRM-managers, salesmanagers en het management in het algemeen. Klanten en degenen die hen leiden zijn de meest voor de hand liggende kandidaten voor deze functie.

Beheer van klantinteracties is een nieuw vakgebied.


Aan de andere kant, Plat: “Voor het beheren van klantverbindingen is het contactcenter niet langer de exclusieve focus van het bedrijf. Er is geen ruimte voor fouten als het gaat om klantontmoetingen buiten het contactcenter. Customer Interaction Management, of gewoon ” Customer Management”, is waar we het hier over hebben. De aansturing van het contactcenter is daar een onderdeel van.”
More about this source textSource text required for additional translation information
Send feedback
Side panels